capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Crissy Vos - WaarBenJij.nu capetown - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Crissy Vos - WaarBenJij.nu

capetown

Blijf op de hoogte en volg Crissy

02 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste berichtje uit het zonnige Kaapstad.

Na lang vliegen, geen slaap en haasten voor de aansluiting in Londen, zijn we donderdag ochtend goed aangekomen.
Na aankomst, koffer uit pakken en boodschapjes vond ik het wel tijd om te wennen aan her warme weer. Dit betekent: bikini aan, zonnebril op mijn neus, insmeren, tijdschrift erbij en zonnen aan het zwembad. Dit werd helaas meer braaien ( braaien is hier bbq). Het resultaat: zo rood als een tomaat.
Vrijdag zijn we kennis gaan maken met het hoofdkantoor op stage. Ontzettend leuk! Maandag gaat de stage echt beginnen.
Vandaag zijn we met alle huisgenootjes naar Old Biscuit Mill geweest, waar we met zn alle wat te eten gehaald in een van de vele tentjes.
Daarna weer lekker de zon in. En.. weer verbrand. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen zou je zeggen...

Till next time xo

• 03 Februari 2013 - 11:37

Rick:

wowww jij zit lekker in Afrika, wat ben ik onwijs jaloers op jou. Eerste stagedag zal wel spannend zijn, maar die dag vergeet je nooit meer. En braai jij maar even lekker door, dan ben je over een half jaar om op te vreten ;) xxx

• 03 Februari 2013 - 14:53

Neighbours:

Lieve gebraaide Crissy, wat een ''hot'' begin in Cape Town! Hier in Nederand is het niet zo hot - het gewone kikker klimaat viert hoogtij en wat meer zon zou leuk zijn dus we zijn best een tikkie jaloers! Verder is alles prima hier in de Schepenenstraat, gisteravond hier thuis een leuk etentje gehad met wat buurtjes - misschien ken je ze nog haha? Veel succes en plezier op je eerste werkdag maandag en blijf voorlopig uit de felle zon, zo'n grote strohoed zou je best leuk staan! Groetjes van Connie en Neal.

• 05 Februari 2013 - 19:27

Kitty:

Hey Lieve Crissy,
    hoe was je eerste stagedag, en de tweede natuurlijk.
    Je was al op stap geweest zag ik op Facebook, zag er gezellig uit!
    Hoe z ijn de andere mensen in jullie huis, leuke lui?
    Laat aan het einde van de week maar eens horen hoe je eerste stageweek was, ik ben echt heel erg benieuwd.
    xxxx van ons allemaal
    KItty