Voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Crissy Vos - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Crissy Vos - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Crissy

25 Januari 2013 | Nederland, Oosterhout

Nog heel even.. en dan begint mijn reis naar Afrika.
Samen met twee vriendinnen ga ik er voor vijf maanden stage lopen in het speciaal basisonderwijs.

Na heel wat voorbereidingen, niet alleen wat er in mijn koffer moet, is alles nu geregeld. Eindelijk hebben we ons visum binnen en kan woensdag de reis beginnen.
Het zal een van de leukste, leerzaamste, verste maar ook langste reis worden die ik ga maken.

Over een week lig ik waarschijnlijk op het strand.. aan het warme weer te wennen met de andere meiden.
Het aftellen is nu toch wel echt begonnen, met vandaag erbij nog 6 dagen en dan up to Africa!

  • 25 Januari 2013 - 15:04

    Rick:

    Heel veel plezier maatje, geniet met volle teugen en zorg goed voor Kyra ;) Ik ga je volgenn. xxx

  • 25 Januari 2013 - 16:10

    Miranda:

    Nou juf Crissy,
    wij wensen je een hele fijne reis.Vooral veel plezier en levenservaring!

    Gr. Miranda en groep 5-6

  • 03 Februari 2013 - 03:26

    Marit Geerts:

    Ahh meiden, klinkt heerlijk dat weertje! Ik ben jaloers!
    Ik weet zeker dat jullie daar een geweldige stage tegemoet gaan!
    Ik volg jullie zeker! Geniet er van !!!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Crissy

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 13022

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 10 Maart 2014

back to South Africa

30 Januari 2013 - 26 Juni 2013

Kaapstad 2013

Landen bezocht: